vrijdag 14 oktober 2016

O Dear.....



Een heel grote "whoeps" kwam in mijn hoofd op toen ik mijn wolletjes sorteerde gisterochtend.

De la met bolletjes katoen ging niet meer dicht..... Ik heb 6 verschillende bollen wit (wel verschillende diktes, mag dat?)..

Het is weer tijd om de hand op de knip te houden en een groot deel van de bolletjes weg te werken! Ik ben op zich wel netjes als het gaat om garen kopen maar met 6 WIPs die er nog steeds liggen denk ik dat 2017 een "FO" (Finished Object) jaar moet worden...

Maar ja, het vleesch is zwak... Wolletjes shoppen is zo fijn......


Hoe staat het met jouw voorraad? Heb je een wolvoorraad of koop je per project?




xxx
Barbara

p.s. Ik houd ook van tekenen! Zo af en toe waag ik me eraan en dan krijg je bovenstaande cartoon:)

~~~~~~

A big fat "whoops" popped up in my mind when I finished sorting and putting back my yarn stash... 

The drawer reserved for cotton couldn't close! I also found out that for some kind of reason I had 6 different balls of white cotton (they are different weights though, is that okay?)...

I think it's time to put a hold on yarn shopping and start hooking with the yarn I have!
I don't buy in bulk, but it is getting too crowded and I have 6 WIPs lying around. Maybe 2017 will become a "FO" (Finished Object) year? It would be nice!

But all those lovely little balls are calling my name. I must resist!

How is your stash doing? Are you buying with a pattern in mind or do you keep your stash nice and full?


xxx
Barbara

p.s. Sometimes I like to draw! Above cartoon is one of my tries :)

6 opmerkingen:

  1. Wolletjes kopen is veel te leuk. Tuurlijk heb ik een voorraad, wie niet? Van mijn eigen mag ik momenteel ook niets meer kopen of ik 'moet' het echt nodig hebben. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedere yarnaddict zorgt voor een voorraad garens. Maar het gekke is dat je bij nieuwe projecten soms toch niet de goede garens in huis hebt. Heel erg (maar niet heus), want dan moet je echt nieuwe bolletjes garen kopen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Betrap mijzelf erop dat ik nu ook van bolletjes wol voorraad heb; wel allemaal voor projecten. Heb al een kamer vol met borduurspullen op voorraad. Er zitten te weinig vrije uren in een dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een grote wolvoorraad en kan het ook niet laten af en toe nog garen bij te kopen.
    Ik heb één excuus; veel wol heb ik geërfd van mijn mama. Gelukkig kan ik af en toe ook veel wegwerken van mijn voorraad, dat vind ik zelfs een uitdaging, iets maken met wat ik al heb.
    Dus don't worry, je bent niet alleen :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hii...I even have been getting a lot of helpful and informative material in your web site,keep sharing more,bcz i like your post.

    Crude Oil Commodity Tips

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar. Elke keer denk ik dat ik toch echt eerst mijn voorraad wegwerk voor ik iets nieuws koop. Wat mij helpt is projecten bedenken voor de bollen die ik nog heb liggen. Op die manier blijven mijn nieuwe aankopen wel beperkt, maar echt niets kopen, lukt me niet.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx