woensdag 1 juli 2015

Mandalas For Wink -x-



Afgelopen maandag is de haakwereld geschrokken van de zelfmoord van Wink oftewel Marinke, de blogster van "A Creative Being" en de ontwerpster van de allereerste Scheepjes CAL. Vorige week vrijdag overleed ze en op maandag heeft haar zusje een bericht op haar blog geschreven.
Ze was een voorbeeld voor mij. 
Ik wist wel dat ze het moeilijk had maar ik kan niet goed bevatten dat ze ook echt de stap heeft genomen om te stoppen met het leven.
 
Ze zal worden gemist door degenen die haar lief hebben. Daarom doe ik mee aan #mandalasforwink, en postte ik vandaag mijn Rosetta op Instagram. Heel veel mensen zijn nu bezig met het haken van mandala's, waar Marinke bekend mee werd. Je kunt je voorstellen dat mijn feed op Instagram heel erg kleurrijk is op dit moment.
 
Ik ben er stil van en kan moeilijk mijn draai vinden de afgelopen dagen. Ik denk dat de combinatie van het bericht en de schoolstress voor mij nu even de max is.
 
Ik stel de laatste aanwijzing van de MCAL even uit tot zaterdag 12.00. Het lukt me nu vandaag echt niet om te concentreren en dan ga ik er morgen de hele dag mee aan de slag.
Sorry jongens, ik wil jullie iets moois geven en ik heb nog even tijd nodig voor de laatste dingetjes.

Zaterdag ben ik ook ter ere van de afsluiting van de Allium MCAL tussen 14.00 en 16.00 bij the Knitwitch in Zoetermeer (aan de Dijkmansschans). Kom langs, haak mee en dan drinken we een bakkie ter ere van Wink! 

~~~~~~~~~

Last Monday I scrolled on Facebook and stopped at the news of the passing of Wink or Marinke, the crocheter behind "A Creative Being" and the designer of the very first Scheepjes CAL.
She decided to step out of life last Friday, and this Monday her little sister put the news on Marinkes blog.
 
She was an example for me.
 
I knew she was having difficulties and suffered from bouts of depression but I never thought she would take such a big step.
 
She will be missed by those who love her. In her honour I posted my Rosetta on social media with #mandalasforwink and there are so many people crocheting up mandalas, so it is a colour explosion on Instagram for example.
 
I am truly flabbergasted and at the moment I cannot focus enough on the MCAL and my schoolwork.
I have to ask you to be patient. I just wrapped up my last grades and I will be working on the last clue but I will not be able to post it tomorrow.
 
I WILL be posting clue #4 this Saturday 12:00 CET and then it will be in tiptop shape.
 
This Saturday I will also be hosting a "meet & greet" at my lovely LYS The Knitwitch. You will be most welcome to crochet/sip tea etc between 2 and 4 PM.

4 opmerkingen:

  1. Je mandala is prachtig!! Een mooi eerbetoon aan Wink. Denk dat ik er zelf ook een ga maken binnenkort. Geen probleem dat de laatste aanwijzing zaterdag komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I will miss Wink. I never knew what was wrong, only that she was not doing well. I will miss her humor and all the lovely and colorful patterns she developed. Rest well, Marinke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het hakte er bij mij ook nogal in, ook al kende ik Wink of Marinke niet. Haar ontwerpen had ik veel langs zien komen en ik hield van het kleurrijke van haar ontwerpen. Je hebt een prachtige mandala gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het mooi te zien hoe zoveel mensen een eerbetoon plaatsen. Mooie mandala heb je gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx