donderdag 23 april 2015

Tutorial: The Tunisian Purl Stitch/Tunisch Averechte Steek



We gaan nog even verder met nepbreien!

De vorige keer liet ik je zien hoe je met Tunisch haken de rechte breisteek kon na-apen, en vandaag hoe je "averechte steken" kunt maken.

Dit is even de laatste Tunische tutorial (voor even), ik ga hierna weer tutorials maken over normale haaksteken en technieken.

Wil je mijn foto-tutorials en geschreven tekst zien over de averechte steek? Klik dan hier! Wil je meer weten over Tunisch haken kijk dan ook eens naar de complete Tunische haakcursus.

Veel plezier met de video! Laat me weten wat je er van vind en geef me een "like"!

xx

Barbara


~~~~~~~~


Let's do some fake knitting!

Last time I showed you how to recreate the knit stitch with Tunisian crochet, and this time I will show you how to fake the purl stitch.

For now this will be the last Tunisian crochet video tutorial, I am going to tape "normal" crochet stitches and techniques the upcoming weeks.

But if you like it, please check out the written tutorials on the purl stitch and my complete Tunisian Crochet course.

Have fun with the video! Let me know what you think of it and give me a thumbs up!

xx

Barbara

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Tunisch haken is voor mij echt al heeeeel lang geleden, sinds mijn jeugd niet meer gedaan. Ik ga eens op zoek in huis of ik de naald nog heb ;)
    En ik ben uiteraard ook volger geworden van je blog!
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het tunisch haken vind ik ook erg leuk om te doen. Heb er al eens een kussen mee gehaakt!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Men is nooit te oud om te leren groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Men is nooit te oud om te leren groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx