donderdag 8 januari 2015

CALs, CALs everywhere!

Een van mijn voornemens voor 2015 is vooral blijven doorhaken. Pak die naald en creëer! Wat gaan jullie doen? De afgelopen weken was er een hoop gegons bij verschillende facebook pagina's over Crochet-A-Longs. Wat gaan we doen in 2015? Komt er een nieuwe CAL? Het is helemaal hip nu om gezellig samen te haken (kijk ook eens op Ravelry, er zijn genoeg KAL en CAL groepen waar mensen een bepaald patroon samen maken, zelfs MCALs (mystery crochet/knit-a-long) als je van te voren niet wilt weten hoe het er uit komt te zien!

Wat is er allemaal te doen in 2015 op haakgebied? Genoeg!! Laat die haaknaald stoom afblazen en kijk of je hier een project tussen vind dat je super vind! Ik vind het allemaal weer veel te mooi, maar helaas, aan een CAL meedoen zit er voor mij nog even niet in :) Ik denk wel dat ik ooit een CAL ga organiseren, ik heb al wat plannetjes ;)
Hier op een rijtje wat je kunt oppakken deze maand:

One of my New Year resolutions is to Keep Crocheting. One of the most important things in my life is keep that hook going! What is your hooky resolution? There were a lot of rumours going around in the crochet world on Facebook. What was going to happen in 2015? Lots of sneak peeks and previews and gosh, there were a few CALs going to start at the same time! After last years successes in the Netherlands with Crochet-A-Longs everybody is jumping on the bandwagon. It is fun, it is making something together, and sometimes you do not know WHAT it is going to look like. Fun!

So for 2015 there are a few big CALs happening or going to start. I love them all, but for me, I am not going to participate this year. Not enough time... But I thought it would be nice to give you a glimpse into all the CALs I know of and maybe give you ideas for a new project! 
Here are the CALs that are going to start this month:

Started 1st of January
Holland deken @ Atelier van mijn Zus

Jolanda & Tertia's new CAL
Knotten CAL2015
Starting Today!

The 2015 Moogly Afghan CAL details are announced!
Moogly CAL2015
Starting Tomorrow!

Samen haken CAL 2015


Starting 18th of January

2015 Crochet Along Lookatwhatimade Coming Soon... 2015 CAL (Crochet along)
Look at what I made

Have fun this year!!!!!

5 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de aandacht voor de "Samen Haken" deken op je blog.
    Ik ga er zelf 1 uit de andere kiezen, want ik heb mijn samen haken deken voor 2015 .......lol.....al af.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen nieuwe CAL voor mij voorlopig, tenzij het niet veel werk kost. Ik ben namelijk nog bezig met de CAL van I Love Yarn. Die duurt nog een half jaar of zo. Wel handig zo'n overzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee met de cal van tertia en jolanda (en ben nog steeds bezig met de scheepjes cal). Ik vind het leuk allemaal! Groetjes, lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. CAL = [Crochet - Along - L??] * * * * what does the "L" stand for??
    Or does CAL mean something else entirely??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je voor al deze links! Vorig jaar deed ik ook mee aan een CAL, maar ik heb niet zo'n lange adem, dus na twee maanden haakte ik al af. Langdurige projecten zijn gewoon niet zo mijn ding, haha. De deken hangt nog steeds ergens onafgemaakt in een hoek, maar laatst zag ik bij iemand het briljante idee er dan maar een reuzekussen van te maken, dus het is niet helemaal verloren moeite geweest :-)
    Denk dat ik deze keer aanhaak bij de vierkante deken. Die is echt mooi! Eens kijken hoe ver ik kom :-)

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx