zondag 9 november 2014

Whirlwind





- We had busy week after busy week, I really need to slow down for a bit.... -
- My head is spinning with new ideas, I just need to find the time! -
- Geert has been reading small sentences and even his Loom manual instructions by himself, I am so proud -
- Kathelijne proves to be a handfull every once in a while, it has been a tough week with diva behaviour.. -

I just need to relax and don't forget to crochet a bit and everything will be fine!

Happy Hookin' and Happy Sunday!

- We hebben drukke week na drukke week lijkt wel, en ik moet oppassen dat ik niet te hard ga en mijn rust niet neem...-
- Mijn hoofd bruist van de nieuwe ideetjes, maar ja, de dag is niet lang genoeg! -
- Geert leest zomaar al kleine zinnetjes en was op een gegeven moment zijn loom instructie boek aan het hakken en plakken, ik ben zo trots! -
- Kathelijne is weer een enorme handenbindertje de afgelopen tijd, wat een diva gedrag, ik heb mijn handen vol aan haar..-

Ik moet welonthouden dat ik af en toe relax en een beetje ga haken en dan komt vast alles goed!

Haakze en een fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx