dinsdag 6 mei 2014

Very Slow Quilt Progress...But It's Getting There!



O yes, that quilt top! Do you remember? How many weeks did I leave it untouched? I dare not count.... With both kids off at the daycare provider I took it downstairs (I sewed the last blocks over the weekend) and puzzled with the layout.
And sewed three rows together.
Oooo I hope to have the top finished by the end of the week!!!!
It's the Patches & Pinwheels quilt from Quiltville and is one of the tops I desperately want to finish before the end of 2014. Should be doable, it's only May! :)

O ja, de quilt... Weet je nog wanneer ik begon? Hoeveel weken ligt dit nou al te liggen? Ik durf niet te tellen... Vandaag waren beide kindjes bij de gastouder, dus sleepte ik de naaimachine en alle blokken naar beneden en puzzelde ik met de rijen.
En ik heb maar liefst 3 rijen genaaid.
Oooo wat hoop ik dat voor het einde van de week de hele top in elkaar zit!!!
Dit is de Patches & Pinwheels quilt van Quiltville en is 1 van de tops die ik voor het einde van 2014 in elkaar wil krijgen. Zou moeten lukken toch? Het is nog maar Mei! :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx