donderdag 23 februari 2012

De lente komt!

Ik ben de winter zat. Ik wil naar buiten! Gelukkig kun je merken dat voorzichtig aan de dagen langer worden en dat de temperaturen langzaam stijgen. Gister en eergister was het zo lekker qua temperatuur en qua zon bij het thuiskomen dat de kleine mensen even in de tuin konden prutten en in de wijk rondwandelen.
De komst van de lente betekent natuurlijk ook dat alles weer gaat bloeien aan flora en daar zit ik toch wel op te wachten!


De druifjes op de vensterbank in de keuken bloeien in ieder geval, een beetje lente is alvast in huis.

Met de komst van de lente zou er eigenlijk ook zoiets moeten zijn als een voorjaarsschoonmaak. Ik denk dat ik er dit jaar maar aan ga geloven... Er zijn klusjes hier in huis die toch echt een keer gedaan moeten worden omdat ze al te lang niet gedaan zijn, of omdat het er niet van komt. Nu is het toevallig (heel toevallig) dat ik volgende week voorjaarsvakantie heb. Ik heb maar een lijstje voor mijzelf gemaakt:


Dus... Ik ga eens kijken of me dit gaat lukken. Ik zal maar niet zeggen wat er met alle creatieve uitspattingen gedaan moeten worden. Daar heb ik ook nog een lijstje van wat er afgemaakt moet worden of gewassen moeten worden....
Zoals bijvoorbeeld deze twee:


Mijn eerste twee quilts (derde is in de maak) moeten nog steeds gewassen worden, maar ik heb geen idee of dat goed zal gaan qua kleurbehoud.....

Maar goed!

In de geest van deze poster gaan we ervoor! Wie doet er mee?
Wie gaat er nog meer aan de "spring cleaning"?


1 opmerking:

  1. Spring cleaning...bij mij begint het ook weer te kriebelen. Moet alleen nog even de tijd vinden om te beginnen. Misschien elke dag een klein beetje?

    Leuk trouwens dat je een blog bent begonnen. Ik zat er ook aan te denken...wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx